ZÁPISY DO VEŘEJNÉHO REJSTŘÍKU
PODÁNÍ DO DRUHÉHO DNE, VYROZUMĚNÍ DO 5 PRACOVNÍCH DNŮ
vše dle zákona č. 304/2013 Sb. Zákon o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob
SLUŽBA JE ONLINE, JEDNO ODKUD JSTE.
vše dle zákona č. 304/2013 Sb. Zákon o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob
SLUŽBA JE ONLINE, JEDNO ODKUD JSTE.
u nově vzniklých právnických osob společenství vlastníků, bytových družstev - prvozápisy
u založených subjektů změny zapsaných údajů
pokud společnost končí svojí činnost, podáváme návrh na výmaz
Zápisy, změny zápisů a výmazy bytových družstev (s.r.o.,) společenství vlastníků (a dalších subjektů) do veřejného rejstříku se řídí Zákonem o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob č. 304/2013 Sb. Aktuální znění od 1.1. 2018 k nahlédnutí»
Veřejné rejstříky a skutečnosti do nich zapisované řeší § 25;
Jaké listiny se ukládají do Sbírky listin obsahuje § 66; Takové listiny i ve Sbírce listin najdete, jelikož jsou veřejné.
Rozhodnutí o návrhu na zápis a jeho povolení ukládá § 96, nejpozději do 5 pracovních dnů;
Prvozápis nebo změnu zapsaných údajů, (výmaz) je nutné podat na návrhu vytvořeném v inteligentním formuláři. Návrh formuláře vytvoříte v aplikaci na adrese: portal.justice.cz» vlevo Podání do veřejného rejstříku»
ZADEJTE POŽADOVANÝ TYP NÁVRHU
IČO: DRUŽSTVA NEBO SPOLEČENSTVÍ
VYPLŇTE NEJPRVE PŘEDMĚTNOU ČÁST
PO TÉ ZÁVĚREČNOU ČÁST
PŘIPOJTE PODPISY
PŘÍLOHY
VYGENERUJTE TYP FORMULÁŘE PODLE PODPISU
VSTUPNÍ STRÁNKA DO INTELIGENTNÍHO FORMULÁŘE.
ZÁPISY DO OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU NAPŘÍČ INTERNETEM V RÁMCI CELÉ ČR.
Vyřídíte vše z pohodlí domova, nebo zaměstnání, nemusíte nikam chodit ani jezdit.
Po doručení všech podkladů, podáme návrh zápisu rejstříkovému soudu do druhého dne.
Zápis do obchodního rejstříku provedeme v místě příslušného soudu.
Vyrozumění rejstříkového soudu USNESENÍM do 5 pracovních dnů.
Pokud potřebujete okamžité nabytí právní moci zápisu, podáme Vzdání se práva na odvolání.
Na požádání pro Vás připravíme návrh zápisu do obchodního rejstříku, sepíšeme přílohy a podáme:
PRVOZÁPIS
ZMĚNU ZAPSANÝCH ÚDAJŮ
VÝMAZ
SOUČÁSTÍ NÁVRHU JE I SEPIS PŘÍLOH, KOMPLETACE PŘÍLOH PŘED PODÁNÍM
SOUČÁSTÍ PODÁNÍ JE ZALOŽENÍ DOKUMENTŮ DO SBÍRKY LISTIN
SLUŽBA JE ONLINE, JEDNO ODKUD JSTE.
K ceně za zápis (k odměně za odvedenou práci) je potřeba ještě připočítat poplatky např. za kolky rejstříkovému soudu, ověření podpisů, odměnu notáři, je-li třeba vyhotovení veřejné listiny, za konverze dokumentů, poštovné apd.
PODPORA:
S ČÍM MŮŽEME POMOCI? NAPIŠTE» NEBO VOLEJTE +420 775 608 950
ZÁPIS, ZMĚNA ZAPSANÝCH ÚDAJŮ KONTROLNÍ KOMISE:
Do veřejného rejstříku se zapisuje nejen představenstvo družstva a počet členů představenstva, ale nově od 1.1. 2014 i kontrolní komise a počet členů kontrolní komise - § 25 (1) h, v případě, že byl tento kontrolní orgán zřízen.
Pro změnu zapsaných údajů člena kontrolní komise je potřeba rovněž předložit Čestné prohlášení člena kontrolní komise s úředně ověřeným podpisem.
Dále se řídit článkem stanov kdy: Kontrolní komise volí ze svých členů předsedu, popřípadě též místopředsedu, který zastupuje předsedu v době jeho nepřítomnosti, pokud si členská schůze svým usnesením nevyhradí volbu předsedy, popřípadě i místopředsedy trvale do své působnosti.
Čili pokud si členská schůze nevyhradí volbu předsedy popřípadě i místopředsedy kontrolní komise je potřeba ke změně zapsaných údajů ještě předložit zápis o volbě předsedy přip. místopředsedy kontrolní komise.
ZÁPIS, ZMĚNA ZAPSANÝCH ÚDAJŮ PŘEDSTAVENSTVO BYTOVÉHO DRUŽSTVA:
Funkční období končí všem členům představenstva stejně, včetně těch členů představenstva, kteří byli zvoleni v doplňovací volbě v průběhu funkčního období.
Čili po skončení mandátu, po funkčním období, bývá 5 let, se vymaže celé představenstvo včetně s uvedením dne zániku funkce do Veřejného seznamu a opětovně se zapíše celé představenstvo včetně dne vzniku funkce do Veřejného seznamu.
Každý člen představenstva předloží pro změnu zapsaných údajů Čestné prohlášení člena představenstva družstva s úředně ověřeným podpisem.
Pokud si členská schůze nevyhradí volbu předsedy příp. místopředsedy/dů, je potřeba ke změně zapsaných údajů ještě předložit zápis z jednání představenstva, kde si představenstvo zvolí ze svého středu předsedu přip. místopředsedu/dy.
Existuje několik způsobů, jak vložit příslušné dokumenty vyjmenované v § 66 Zákona o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob č. 304/2013 Sb. do Sbírky listin. Aktuální znění zákona od 1.1. 2018 k nahlédnutí»
Povinné subjekty mohou zvolit mezi:
zprávou, prostřednictvím datové schránky na příslušný rejstříkový soud, adresa: https://or.justice.cz/ias/ui/soudy
e-mailem na příslušný rejstříkový soud, adresa: https://or.justice.cz/ias/ui/soudy
dokumenty ve formátu PDF nahrát na disk CD či DVD, doručením poštou odeslat na příslušný rejstříkový soud
elektronickým podáním prostřednictvím interaktivního formuláře na adrese: https://or.justice.cz/ias/ui/podani
elektronickým podáním prostřednictvím ePodatelny Ministerstva spravedlnosti ČR na adrese: https://epodatelna.justice.cz/ePodatelna/epo1200new/form.do
Společenství vlastníků nemá ze zákona povinnost zřizovat datovou schránku, přesto doporučuji, pro komunikaci s úřady si jí zřídit. Je to nejjednodušší způsob. Zřízení DATOVÉ SCHRÁNKY není zpoplatněno. Obsluhou datové schránky můžete pověřit správce, zpřístupnit datovou schránku správci.
Za neuložení listiny do Sbírky listin existují i sankce. Rejstříkový soud může subjektu, který nedodržel svou zákonnou povinnost pokutu až do výše 100 000 Kč. Za opakované porušení může soud dokonce rozhodnout o zrušení zapsané osoby s likvidací.
PODPORA:
S ČÍM MŮŽEME POMOCI? NAPIŠTE» NEBO VOLEJTE +420 775 608 950