OBCHODNÍ PODMÍNKY
školení
OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO KONÁNÍ školení
OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO KONÁNÍ školení
verze 1.0 ze dne 5. 3. 2018
InfoSprávce s.r.o.
InfoSprávce s.r.o.
IČO: 28675797
SE SÍDLEM: Kaprova 42/14, Praha 1 - Staré Město, PSČ 110 00
- V ceně je zahrnuta účast na semináři pro jednu osobu, drobné občerstvení a tištěné materiály pro účastníky semináře.
- Vaše účast na školení bude závazně potvrzena až po provedení úhrady. Účast na semináři se platí předem na náš účet společnosti, prostřednictvím vystavené zálohové faktury, kterou obdržíte po odeslání přihlášky.
- Kapacita školení je ovšem omezená, proto je nutné, aby vaše platba za školení byla připsána na účet společnosti nejpozději třetím dnem před datem konání školení. V opačném případě bude vaše místo uvolněno pro další zájemce.
- Účast na školení je možné zrušit se storno poplatkem ve výši 30 % do dvou týdnů před zahájením školení anebo ve výši 60 % po propásnutí této lhůty. Po odečtení stornovacího poplatku bude úhrada do 5 pracovních dnů zaslána zpět na vámi uvedený účet.
- Účast na školení lze také jednou přeložit na jiný termín, případně po domluvě převést na někoho jiného.
- Neodhlášená účast na školení propadá. Stejně tak propadá nevyužitá účast, která již byla jednou přeložena – přeloženou účast již nelze stornovat, ale lze ji ještě převést na náhradníka.
- Platba probíhá v českých korunách prostřednictvím bankovního převodu z účtu účastníka na účet společnosti. Přihlášky eviduje systém SimpleShop.